Nu är de någon som kallar sig hippe och han undrar hur jag och holymama träffades.
Så hade tänkt att berätta den alldels otroliga berättelesen nu:

Papachico var på ett hippie-event och hade turen att få sjunga hard rock hallelulija.
Då ser han en brud med rött fantastiskt hår han tänkte direkt snygg brud i lyxförpackning.
Jag kommer precis ihåg vad hon hade på sig där hon stog med sitt uttsläppta hår
med peace klämmor. Hon hade på sig ett par hängselbyxor med batik mönster tillsammans
med ett linne med rosor, han föll för rosorna direkt. Han gick fram och pratade med henne
de klicka direkt, båda avgudade carl-jan, korvar, hippie, batik, antik och speciellt antikrundan.
Papachico stog och flaxade med sitt rosa afro hår som jag hade på den tiden.
Jag stod där med min slanka och snygga kropp som har töjts utt med åren och är en stolt
ägare av storlek xxxL men som tur är så har ju dressman kläder för stora män!!!
Men tillbaka till ämnet jag hade på mig min batik klänning inspirerad av tomas de leva!
Och jag hade även ett hårband där de stod peace på. En vecka senare hade vi köpt ett hus
uppe i lapplands fjälltrakter och vi stormtrivs, och sen fick vi ju extra jobb på alibabas pizzeria som
plus på allt. Allting var toppen!.


Gråter fortfarande av den hjärt skärande berättelsen, älskar den.
Nu blire mat och några gamla avsnitt av antikrundan och dansbandskampen
älskar ju lasse stefanz. Sen blir färgning.
Hade trevlig så höres vi och synes imorn

MOJ MOj

Kommentera

Publiceras ej