Morsning alla fans!! Det är Holymama som talar. Saknat mig? Det var ju för bövelen 3 år sen vi sågs sist!! Men så här är det...
 
Jag och min älsklings-Chico kände nämligen en dag för sisådär 3 år sen att det var dags att ge sig ut på nya äventyr, så vi hällde ut hela burken med slantar som vi tjänat på Alibabas pizzeria och köpte oss varsin one-way ticket till Australien. 
 
I Australien startade vi två helt nya liv. Om ni tyckte att våra liv verkade raffiga i Lappland, skulle ni se oss i kängururnas rike. Jäklar i min lilla låda!! Vi har ätit fritade grodor och krokodilpastej dagligen, dansat till sköna Thomas Di-Leva-beats genom den otroliga uppfinningen spotify och tillbringat massor av tid åt att gå på hikes tillsammans med några härliga vänner, familjen Mockafruity. 
 
För att tjäna in lite dagligt levebröd har vi ägnat oss åt fruktplockning på familjen Mockafruitys farmer. Inte förrän 3 år senare hade vi tjänat ihop tillräckligt för att kunna ta oss hem till Lappland igen. Vi har saknat Lapplands sköna fjälltrakter, men Australien har varit wonderful, som de säger där borta. 
 
Väl hemma måste vi ju ta itu med jobbet igen, så att vi har råd med lite nya raffiga outfits och sådär. Förhoppningvis har vi tjänat ihop så pass att vi kan åka till Hippie Camp i sommar. Blir helt till mig bara jag tänker på det!! 

PEACE OUT!!! /Holymama 
 
PS: Papachico är på dass just nu och jag hörde honom precis ropa att skithuspappret är slut. Tyvärr har vi det ju rätt knapert just nu så det blir helt enkelt att ta till gamla scout-metoderna. Men ni behöver inte oroa er, Papachico är snart tillbaka med ett inlägg han med. 

Kommentera

Publiceras ej