Nu när det börjar bli kyligt om tårna så är det ju inte det lättaste att bära upp en så här snygg skapelse till klänning. Men jag har faktiskt ett tips: Underbraxxer! Ett par rediga underbraxxer, gärna snygga också (dreglar nästan när jag ser de på bilden här ovanför), gör livet så mycket lättare och man slipper frysa om de nedre regionerna. Skorna är något svårmatchade får jag erkänna, men jag kan tänka mig att ett par bruna raggsockor blir finemang. En schysst rygga är ett måste nu i höst, och för att inte komma sent till jobbpasset på Alibaba's så är det ju rätta takter att slänga på en klocka också. Sist av allt en sjal, lika raffig som snygg är den, och jag kan inte tänka mig att det finns något annat som både håller värmen och är übersnyggt på samma gång, ett riktigt kap alltså. Här har ni alltså ett tips på en riktigt raffig höstoutfit, kom ihåg vart ni såg det först! PEACE OUT! /Holymama

Kommentera

Publiceras ej